Thursday, 26 October 2017

Pokemon Trading Kort Spill Online Tjene Kort


Spill Pokmon Ordliste Play Pokmon-programmet deler spillere inn i turneringsgrupper basert på året de ble født. Disse gruppene er Junior, Senior og Masters divisjoner. Når det er mulig, er parrene paret med andre spillere i samme aldersgruppe. Premier blir vanligvis tildelt de beste spillerne i hver aldersgruppe. Som en tilpasning til det sveitsiske parringssystemet, spilles parene både etter rekord og etter aldersdeling. Spillere kan matches med spillere fra andre aldersgrupper i visse tilfeller. Når det er minst seks spillere i hver aldersdeling, deles en turnering vanligvis inn i pods. Hver pod består av spillere fra en enkelt aldersgruppe. Hver pod kjøres som en separat turnering, men resultatene av alle tre pods blir rapportert som en enkelt turnering. For å gi et jevnere lekefelt for det største antallet konkurrenter over hele verden, har hver eventserie en Best Finish Limit. Hvis du spiller i flere hendelser enn Best Finish Limit-hetten, blir de beste resultatene dine registrert og resten slettet. Et boosterutkast er en begrenset formatturnering der spillerne grupperes i mindre bøtter, som vanligvis består av åtte spillere. Hver spiller åpner en boosterpakke, hemmelighet tar et enkelt kort fra den og sender resten av pakken til den neste spilleren i podgen, som deretter foretar et valg. Spillere åpner og velger fra flere pakker på denne måten, og deretter bygger de dekkene til arrangementet fra disse kortene. Ytterligere detaljer om booster utkast finnes i de offisielle formater dokumentene på turneringsreglene og ressurssiden. Når det er et oddetall antall deltakere i en turnering, er en tilfeldig spiller i den laveste matchrekordet i en runde ikke sammenkoblet med en motstander og får automatisk vinner. Denne seieren kalles en bye. Spillere får tildelt Championshippoeng basert på deres ferdige posisjon eller plassering ved individuelle arrangementer. Mesterskap poeng er nødvendig for å kvalifisere for noen høyt nivå hendelser, inkludert det årlige Pokmon VM. Vær oppmerksom på at TCG Championship Points og VG Championship Points anses å være separate og ikke kan brukes på tvers av arrangementstypene. Få detaljer om Pokmon TCG eller Video Game Championship poeng for den nåværende sesongen. En Premier-begivenhet som bymesterskap, nasjonale mesterskap eller verdensmesterskap, hvor spillere fra ulike aldersdivisjoner konkurrerer om en tittel for deres aldersdeling. Resultater for å spille i disse hendelsene teller mot en spillers vurdering og rangering i Play Pokmon-systemet. En Championship Series-event hvor spillere konkurrerer om tittelen City Champion. Et dekk på 60 kort som er bygget av spilleren som forberedelse til en begivenhet, i stedet for å bli bygget fra kort mottatt på en begivenhet. Spesielt kreves i Konstruert dekkformat. Suspensjonen av Play Pokmon-privilegier, inkludert bruk av Spiller ID-kort og deltakelse i turneringer, ligaer og Play Pokmon-rangeringer og rangeringer. Deaktivering kan oppstå hvis Pokmon Organized Play-programmet bestemmer at en spiller brøt reglene eller kompromitterte verdiene til Play Pokmon-programmet. Alle Pokmon TCG-spillere er pålagt å fullføre en dekkliste før de konkurrerer i en Play Pokmon-konkurranse. En kortliste notater hvilke kort og hvor mange av hvert kort som er i spillerens dekk, samt hvilken utvidelse hvert Pokmon-kort er fra. Dekklister kan være tilgjengelige fra turneringsorganisatoren ved en hendelse, eller du kan bruke den på siden Regler og ressurser. Klassifiseringssystemet som Play Pokmon bruker for å beregne spillernes Premier Rating. Den er basert på formelen utviklet av professor Arpad Elo. Play Pokmons Elo rating system ligner på systemet som ble brukt til de mest konkurrerende sjakk hendelser. En detaljert forklaring av Play Pokmons Elo-klassesystemet finner du i vurderings-og rankingsforklaringen på siden Turneringsregler og ressurser. Et nettbasert verktøy som hjelper spillerne med å finne Play Pokmon-hendelser som skjer i nærheten av dem. Ligaer, turneringer og Premier Events som City Championships kan alle bli funnet ved hjelp av Event Locator. Spillere i svært store turneringer kan i utgangspunktet deles inn i like store grupper som kalles flyreiser for å gjøre turneringen mer overskuelig. Etter et visst antall runder vil toppspillere fra hvert fly bli slått sammen i et enkeltflyt eller en-elimineringskonsoll. En person som er godt kjent med reglene og strategiene til Pokmon-spillene og som er ansvarlig for å administrere reglene for et arrangement, inkludert turneringsreglene. Ytterligere mesterskap poeng vil bli tildelt på en begivenhet dersom alder divisjon oppmøte møter en bestemt terskel, kjent som Kicker. Antall poeng tildelt til en enkelt spiller endres ikke, men hvis Kicker er nådd, blir poeng tildelt flere spillere. (For eksempel: Hvis en aldersgruppe har minst 8 spillere, får 3. og 4. plasser poeng. Hvis en aldersgruppe har minst 32 spillere, får de femte til 8. plassere poeng.) En uformell hendelse ofte holdt i lokale handelskort spill butikker eller fellesskap sentre, der Pokmon TCG og Pokmon videospill er spilt. Resultater for å spille i disse hendelsene teller ikke til en spillers vurdering eller rangering i Play Pokmon-systemet. Liga arrangementer er sanksjonert og støttet av The Pokmon Company International, men organisert og drives av uavhengige tredjeparter. En lav-nivå Pokmon TCG Championship Series-begivenhet designet spesielt for å introdusere nyere spillere til Championship-serien og tillate spillere å tjene Championship Points. En person som organiserer og administrerer en liga. Denne personen er vanligvis en fan av Pokmon TCG andor Pokmon videospill som ønsker å gi Pokmon-spillere i sitt område en mulighet til å samle regelmessig. Liga Leaders er tredjeparter som er uavhengige av The Pokmon Company International. Det er, de er ikke ansatte, agenter eller uavhengige entreprenører av The Pokmon Company International. En person som i siste instans er ansvarlig for alt som foregår i løpet av deres ligasøkter. Liga eiere er tredjeparter, for eksempel eiere av en lokal handel kort spill butikk. De er uavhengige fra The Pokmon Company International. Det er, de er ikke ansatte, agenter eller uavhengige entreprenører av The Pokmon Company International og de tillater ligaer å bli holdt på deres plasseringer. Eventuelt turneringsformat hvor alle spillere mottar kortene de vil bruke i turneringen på arrangementet. Spillere kan ikke bruke kort fra sine samlinger for disse hendelsene, men de får til å beholde de kortene de mottar til bruk i turneringen. Et antall spill som spilles i en enkelt runde av en turnering. En kamp kan være et enkelt spill eller best av tre. En Championship Series-hendelse som holdes årlig hvor spillere konkurrerer i ulike aldersfordeler for å bli Nasjonalmesteren i sin aldersgruppe. Disse hendelsene tilbyr vanligvis invitasjoner til Pokmon VM til toppspillere. Spillere belønnes Play Points bare for å delta i sanksjonert Pokmon-arrangementer, som for eksempel offisielle Pokmon-turneringer eller League-arrangementer. Større arrangementer som Championship Series-turneringer tildeler enda flere Play Points. Play Points brukes til å kvalifisere spillere til høyt nivå hendelser. Spillpoeng skiller seg fra Championship Points fordi de belønner spillere bare for å spille, mens Championship Points belønner spillere for høy plassering i turneringer. Les Play Points FAQ for ytterligere informasjon om den nåværende sesongen. Navnet på programmet som omfatter alle offisielle Pokmon-ligaer og turneringer. Dette programmet drives av Pokmon Organized Play. Hver spiller er tildelt et Play Pokmon Identification Number (Spiller ID) som brukes til å spore at spillere turneringsspill og League-deltakelse og identifisere dem i vårt system. Spillere må ha dette nummeret med dem når de går på en Play Pokmon-begivenhet. Hvis du ikke allerede har et Spiller ID, vil arrangøren av din neste Play Pokmon-event gi deg en. Du kan også få en Spiller ID online hvis du allerede har en Pokmon Trainer Club-konto. En konkurranse kan faktisk være en klynge av mindre konkurranser kjent som pods. Podene fylles typisk på førstegang, først og fremst, og spill begynner når en pod er full. Alle bøssene i en konkurranse bruker de samme reglene. Podene brukes vanligvis i ikke-Championship Series-hendelser som sidehendelser. Styret for alle offisielle Pokmon-ligaer og turneringer. POP opprettholder alle spillerdata, hendelsesdata og regler for bruk i offisielt anerkjente hendelser. En registrert konto på Pokemon. Pokmon Trainer Club-medlemmer angir preferanser for sitt Play Pokmon-medlemskap, inkludert om de ikke skal ha navn og Play Pokmon-rangeringer som er oppført på nettstedet. Før du registrerer deg for en Pokmon Trainer Club-konto, vennligst les vår personvernerklæring og vilkår for bruk. Et lavt nivå Pokmon Video Game Championship Series-arrangement designet spesielt for å introdusere nyere spillere til Championship-serien og tillate spillere å tjene Championship Points. Premier Utfordringer krever ingen invitasjon eller kvalifisering. Alle spillere i god stand er velkommen til å delta. En høyprofilert Play Pokmon-turnering, for eksempel en Championship Series-begivenhet. Med unntak av Prerelease-hendelser, resultatene for å spille i disse hendelsene, teller mot en Premier Premier-rangering og rangering i Play Pokmon-systemet og tjene dem Championship Points. Denne poengsummen bestemmes av en modifisert Elo-metode som sporer spillerytelse på alle Premier Events. Dette kan brukes som en tiebreaker på hendelser og som en måte for spillerne å sammenligne deres ytelse med sine jevnaldrende. Premier Tournament Organizer (PTO) En uavhengig tredjepart som organiserer og driver en Premier Event, og som ikke er en ansatt, agent eller uavhengig entreprenør av The Pokmon Company International. En turnering der spillere har tilgang til kort fra en kommende Pokmon TCG-utvidelse, holder vanligvis en uke eller to før utvidelsen er tilgjengelig for detaljhandel. Prerelease turneringer bruker alltid begrenset format. Professorer er dedikerte fans av Pokmon-spillene som bidrar med tiden til å organisere hendelser og lære nye spillere Pokmon TCG og Pokmon videospill. Fordi mange professorer fortsetter å dømme på hendelser, må de vise sine regler kunnskap og evne til å organisere hendelser ved først å bestå en nødvendig eksamen. Professorer er tredjeparter uavhengig av The Pokmon Company Internationalthat er, de er ikke ansatte, agenter eller uavhengige entreprenører av The Pokmon Company International. Den relative statusen til en individuell spiller, basert på Championship Points, totaler av alle kvalifiserte spillere i en gitt gruppe. Rangeringssiden legger inn din status, land eller verdensomspennende rangering, slik at du kan finne ut, for eksempel om du er den tredje beste spilleren i din stat, eller hvis du er en av de 100 beste spillerne i verden. Stillingene til en kvalifisert deltaker basert på antall poeng som deltaker tjener ved å spille i sanksjonerte turneringer. En spillere vurdering svinger mens de vinner og mister kamper i sanksjonerte turneringer. Bare kamper spilt mot en motstander fra samme aldersgruppe ved Premier Events teller mot en spillere vurdering. En Championship Series-hendelse som er åpen for alle kvalifiserte spillere der spillerne konkurrerer i ulike aldersfordeler for å vinne Regional Champion-tittelen for den aldersdeling. Alle kamper blir spilt på en gang i løpet av en turnering. Hver spiller deltar i en kamp i hver runde av en turnering. En turnering består av en rekke runder basert på antall spillere i den turneringen. En hendelse som turneringsorganisatoren bestemmer, kjører i henhold til turneringsreglene, som du finner på turneringsreglene og ressurssiden. Et begrenset turneringsformat hvor spillere mottar og åpner flere boosterpakker og bygger dekkene sine fra disse kortene. Ytterligere detaljer om forseglet dekk finner du i turneringsformater-dokumentet, som er funnet på siden Turneringsregler og ressurser. Enhver turnering holdt samme dag som en større begivenhet, og ofte plukker opp spillere etter at hovedarrangementet er avsluttet. En parringsmetode hvor spillere blir eliminert fra arrangementet når de mister. Sveitsiske parringsarrangementer kan skifte til single-elimineringsfinaler etter en rekke runder. Den siste gjenværende ubesvarte spilleren er vinneren av turneringen. Et turneringsformat som plasserer begrensninger på hvilke kort som kan brukes i dekkkonstruksjon eller hva Pokmon og elementer kan brukes til lagbygging. Disse begrensningene finnes i Turneringsformater-dokumentet på siden Turneringsregler og ressurser. En Championship Series-begivenhet åpen for alle kvalifiserte spillere hvor spillere konkurrerer i forskjellige aldersgrupper for å vinne statsmesterskapet for den aldersgruppen. Kampene for turneringer er satt opp ved hjelp av den sveitsiske parringsmetoden. I denne metoden spiller alle spillere i en turnering i hver runde mot en motstander med en lignende winloss-post. Spillere er ikke paret mot motstandere de tidligere har spilt. Å fullføre et lagark kan være pålagt å delta i noen Pokmon-videospillturneringer. Et lagblad lar spillere legge merke til Pokmon, trekk og andre trekk i lagene sine. Din turnerings arrangør vil gi deg et lagark for å fylle ut hvis det er nødvendig. Et dekk på 60 kort som er bygget av The Pokmon Company International og pakket som et ferdigspillingsprodukt. En Theme Deck Challenge er en ikke-sanksjonert turnering, hvor mindre erfarne spillere får muligheten til å spille med nye forhåndskonstruerte tema dekk i stedet for boostere i tilfelle. Ved å spille i en Theme Deck Challenge, gir spillerne et enklere spillformat der de ikke trenger å bygge dekk fra kort de aldri har sett før, noe som gjør dette til et ideelt format for yngre eller mindre erfarne spillere. En generell betegnelse for de endelige rundene av single-eliminering spill i en konkurranse, inkludert finalen. Toppklippet finner vanligvis sted etter avslutningen av sveitsiske runder. Et generisk begrep for konkurransedyktige Play Pokmon-arrangementer. Reglene og restriksjonene for kortvalg og dekkkonstruksjon for TCG-hendelser og Pokmon og elementer som er tillatt når du bygger et lag for videospillhendelser, er som angitt av turneringsformatet. Formatet dikterer også hvor mange spill som spilles, hvor mye tid som er tillatt for hvert spill, og hvordan disse spillene skal løses. Turneringsoperasjonssjef (TOM) Det offisielle dataprogrammet som brukes av turneringsarrangører til å administrere sanksjonerte Play Pokmon-turneringer. Den som har ansvaret for alle organisatoriske aspekter ved en turnering, og som vanligvis håndterer bemanning, planlegging og spillested. Denne personen er i siste instans ansvarlig for alle aspekter ved å kjøre en vellykket turnering. Reglene fastsatt av Pokmon Organized Play-ansatte. Disse reglene må følges ved turneringer av Play Pokmon-spillere, turneringsarrangører, dommere og andre for at arrangementet skal være en Play Pokmon-sanksjonert arrangement. Turneringsreglene er funnet på siden Turneringsregler og ressurser. Et turneringsformat som tillater bruk av alle autentiske Pokmon TCG-kort som noen gang er skrevet ut. Ubegrenset klassifiseres som et morsomt format. Den ultimate Play Pokmon Championship Series arrangementet av året. Spillere tjener invitasjoner til denne turneringen ved å tjene Championship Points på Premier Events holdt tidligere på året. Spillere konkurrerer i ulike aldersfordeler for å bli den eneste verdensmesteren i sin aldersgruppe. Finn en kommende Play Pokmon Event Bruk Play Pokmon event locator for å finne en konkurranse eller League event nær deg. Du er i ferd med å forlate et nettsted som drives av The Pokmon Company International, Inc. Pokmon Company International er ikke ansvarlig for innholdet på en koblet nettside som ikke drives av The Pokmon Company International. Vær oppmerksom på at disse personvernspolitikk og sikkerhetspraksis kan avvike fra The Pokmon Company Internationals-standarder. Klikk Fortsett for å besøke PokemonCenter, vår offisielle nettbutikk. Personvern - og sikkerhetspolitikkene er forskjellige. Rapporter upassende skjermnavn Vil du varsle Pokemon-personalet som du mener er et upassende skjermnavn Rapporter upassende skjermnavn Pokemon-administratorer har blitt varslet og vil se skjermnavnet for å overholde vilkårene for bruk. Rapporter upassende skjermnavn Din forespørsel kunne ikke fullføres. Vær så snill, prøv på nytt. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt kundesupport. FIFA 16 Deluxe Edition (XBOX ONE) Beskrivelse Fotball presenterer øyeblikket. FIFA 16 lar deg gjøre det vakkert. FIFA 16 innoverer over hele banen for å levere en balansert, autentisk og spennende fotballopplevelse som lar deg spille deg i favorittmodusene dine. Med innovative spillfunksjoner gir FIFA 16 tillit til Defending, Control in Midfield, og gir deg verktøyene for å skape flere øyeblikk av magi enn noen gang før. Hva er FIFA Ultimate Team (FUT) EA SPORTS FIFA 16 Ultimate Team er et massivt online fellesskap av fans som bygger, administrerer og konkurrerer med deres ultimate fotballag fra verdens beste spillere i FIFA 16. Bli med over 15 millioner fans og ta på utfordring med å bygge fotballkvadrater av verdens beste spillere ved å tjene, kjøpe, selge og handle spillere med Ultimate Team-fellesskapet. Spill med drømmeteamet ditt og legg dem mot vennene dine når du vil. Opprett og administrer flere squads og ta dem til konkurranse i online og solo single-player turneringer, alle dynamisk oppdatert hver uke. Hva er en FIFA Ultimate Team Premium Gold Pack Opplev spenningen ved å åpne pakker. Hver pakke er en blanding av 12 elementer, som kan omfatte spillere, kontrakter, stadioner, ledere, stab, fitness, helbredelse, baller, kits, merker og kjemestiler. Gold Packs består av spillere som er klassifisert som 75 i spillet, og inkluderer tre sjeldne gjenstander. Sjeldne elementer inkluderer forbedrede spillerattributter, lengre kontrakter og de mest ettertraktede spillerne. Hva er en FIFA Ultimate Team Loan Player Noen gang lurt på hva det er å ha en topp fotballspiller på laget ditt. Du kan prøve noen av FIFA Ultimate Teams mest ettertraktede spillere for en begrenset mengde kamper. Hva er EA SPORTS Football Club (EASFC) Opplev fotball-sosialt nettverk. Tjen belønninger, nivå opp, nyt levende utfordringer, og koble deg til venner. Alt innen FIFA 16 måles og kommuniseres gjennom EA SPORTS Football Club. Fans kan tjene belønninger for å låse opp elementer fra Football Club Catalog, og bygge sin status som de klatrer 100 nivåer. Real-world storylines kjører Football Club gjennom vanlige utfordringer, slik at FIFA 16 vil se, føle og spille som den virkelige sesongen. Finn ut mer om FIFA 16 Andre tilbud fra Real-time etter timer Førmarkedet Nyheter Flash Quote Sammendrag Sitat Interaktive diagrammer Standardinnstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Pokmon Tretta Pokmon Tretta (japansk: Pokmon Tretta) er et arkadespill utviklet av Takara Tomy ARTS og fantastisk AQL. som også utviklet Pokmon Battrio arkadespillet. Offisielt annonsert 18. april 2012 ble Pokmon Tretta rullet ut landsomfattende i Japan i begynnelsen av juli, og avviklet flertallet av pensjonerte Battrio-maskiner. Arcade-maskiner ble fullt operative 14. juli 2012 med utgivelsen av det første settet. Som forgjengeren fokuserer Pokmon Tretta på tre-i-tre Pokmon-slag som krever spesielle fliser, kalt Tretta, som skildrer en av de forskjellige Pokmon-artene for å spille. Til forskjell fra Battrio, men Tretta inkorporerer å søke og fange Pokmon på forskjellige steder. Pokmon fanget i spillet er dispensert for spillere å bruke i andre kamper, eller å legge til i sin samling. Hver Pokmon Tretta-maskin koster 100 å betjene. Konsollen selv kan deles inn i to seksjoner: Den øvre delen inneholder hovedskjermen der kjernespillet vises. Litt under dette i midten er en stor Pok Ball-knapp som brukes når du tar Pokmon. Begge sider av Pok Ball-knappen er to små sirkulære skjermbilder: venstre skjerm viser tid i forskjellige spillmoduser, den høyre viser en Pok Ball-fremdriftsmåler. På bunnen av den øvre delen er et hjul som kan roteres med klokken eller mot klokken for å bla mellom spillmoduser, søkbare områder og mellom Pokmon mens de er i kamp. Den halvcirkelformede skjermen ovenfor dette virker som et ekstra visuelt hjelpemiddel for visse sykluser, og viser også en skadebonusroulett under kamp. Den nedre delen inneholder to knapper til venstre og høyre, som brukes til å bekrefte kommandoer. Høyre side har en IC-kortskanner som brukes til å lese Tretta Reports, mens venstre inneholder plass for å holde ekstra Tretta-fliser. Den grønne puten i midten er der Tretta fliser legges inn i hver av de tre nisjene under kamp. Utgivelseshistorikk Over sin utgivelseshistorie har Pokmon Tretta gått gjennom en rekke serier, som ofte inneholder flere anledninger for å angi endringen. Hver serie har en rekke tilknyttede sett og fastvaren blir ofte oppgradert for å innlemme nye mekaniske og kosmetiske endringer i grensesnittet, med den nåværende versjonen av systemet som vises på startskjermbildet. Utformingen av kunstverket som er omtalt på Tretta, samt fysiske endringer i Tretta selv, skjer noen ganger mellom serier. Tretta-serien og setter en typisk Tretta, fra Pokmon Tretta Ultimate-serien Tretta er avrundede firkantede plastfliser som måler 41413.6160mm og er integrert i gameplayen til Pokmon Tretta, da minst en er nødvendig for å spille spillet. Hver Tretta skildrer en av Pokmon-artene sammen med et sett med individuell statistikk som Hit Points, Attack, Defense og Speed. Hver Pokmon har også en setttype som er tilskrevet den og opptil tre mulige trekk som finnes i kjerneversjonen av Pokmon-spill. Tretta viser også samlingsnummer, navn og del av et bilde på venstre kant. Når du legger inn satt rekkefølge, danner kantene et bilde av et antall Pokmon. Statistikk En Pokmons statistikk er detaljert på baksiden av Tretta. HP bestemmer hvor mye skade en Pokmon kan opprettholde før den ikke lenger kan delta i kamp. Angrep. identifisert i rødt, bestemmer hvor kraftige trekk som brukes av Pokmon er. Forsvar. identifisert i blått, bestemmer hvor mottakelig Pokmon skal skade. Hastighet . identifisert i grønt, bestemmer hvilken rekkefølge Pokmon kjemper hverandre vil angripe, eller hvor lett de kan unnvike et innkommende angrep. Energi (japansk: PokEne) er detaljert på forsiden og gir en grov indikasjon på den samlede styrken til Pokmon, omtrent som nivåer i andre Pokmon-spill. Typer og bevegelser Normal Brann Start et spill Når du setter inn 100, kan spillerne velge mellom to primære spillmoduser: Battle and Catch (japansk: Get In-Game) og Quick Catch (japansk: Get Now). Kamp og fangst gjør det mulig for spillerne å spille spillet i sin helhet, mens Quick Catch går inn i en kort rekkefølge hvor en Quick Ball kastes for å fange og disponere en tilfeldig Pokmon. Andre moduser har blitt lagt til i løpet av systemets levetid, inkludert Pair Battle and Catch (japansk: Get in Pair), som lagde tospillers funksjoner til å spille av ekstra kampanje (japansk:), som tillot spillerne å fange en kraftig Legend-klasse Pokmon til Bruk som partner og Challenge Battle (japansk: Test din ferdighet), som pitted spillere mot et vanskelig team av Pokmon. To praksismoduser, Energy Contest Simulator (japansk: Trial PokEne Cup) og Battle Contest Simulator (japansk: Trial Battle Score Cup) ble også gjort tilgjengelig for spillere i korte perioder, slik at de kunne trene for kommende konkurranser. Skiven på den øvre delen brukes til å sykle mellom spillmoduser. Søkemodus Skanneområder i søkemodus Når du starter et fullt spill, starter søkemodus (japansk:) i et område av spillkartet, som består av flere forskjellige miljøer. Spilleren presenteres da med seks individuelle steder for å lete etter Pokmon i, hvorav tre kan velges samtidig ved å dreie bryteren på den øvre delen av konsollen. Pokmon kan bare bli funnet på enkelte steder, så det er opp til spillerne å avgjøre hvilken Pokmon som kan bo på et bestemt sted før de vurderer å inkludere det innenfor deres søkeradius. Noen steder kan ha silhuetten til en Pokmon som vil bli møtt hvis valgt. Når spilleren har valgt søkerradius, bekrefter valget ved å trykke på en av de to knappene på den nedre delen av konsollen. Pokmonen i hver av stedene blir så avslørt. Hvis noen høy klasse Pokmon oppstår, blir de varslet med en advarsel. Søkemodus ble litt utvidet fra Experience Mega Evolution til Invasion Mega Rayquaza. hvor hvert valgt sted ble utforsket individuelt. Etter å ha zoomet inn på hver plassering, ville et område i rystelse bevirke at spilleren trykker på en knapp og avslører den skjulte Pokmon. Fra Søke Sterkeste Venner. to Pokmon kunne bli møtt på et sted. Steder som er omtalt i Pokmon Tretta, varierer avhengig av det siste settet, og er detaljert nedenfor. Pokmon tilgjengelig for å fange er begrenset til det siste settet. Ved å starte kampmodus (japansk:), kan spilleren plassere opptil tre Tretta i hver av nisjene på det grønne skanningsområdet. Hvis spilleren ikke har tre Tretta, vil utleie Pokmon bli brukt til å gjøre underskuddet. Hvis spilleren har noen spesielle Pokmon Battrio bridge pucks som er omtalt i Legendary Amp Mirage Shining Victory-utvidelsen, kan de også plasseres med forsiden ned og brukes i stedet for en Tretta. Spilleren har 30 sekunder til å velge Pokmon og bekrefte valget ved å trykke på en av de to knappene. Spillerne tre Pokmon går da opp mot de tre som oppdages i søkemodus i en tre runde kamp. Ved starten av hver runde kan spillere sykle mellom deres Pokmon ved å bruke hjulet på den øvre delen av konsollen, med hver som viser sin type matchup mot de tre motstanderne Pokmon. Spilleren har 19 sekunder for å bekrefte valget. Jo raskere en Pokmon er valgt, desto bedre blir Pokball-bonusen en spiller mottatt som angitt av den sirkulære skjermen på høyre side av konsollen. Bonuspokballer opptjent på denne måten er stablet på høyre side av hovedskjermbildet. Fra Søk etter det legendariske Pokmon-settet, kan Pokmon ha mer enn ett trekk. Pokmon som gjør det, vil få flere alternativer som vises på halvcirkelskjermen over tallerkenen for hvert trekk, hovedsakelig som et ekstra partid medlem. Pokmon med flere trekk kan også angripe igjen hvis medlemmer av partiet deres ikke klarer å kjempe. Mellom den valgte Pokmon og den tre motstanderen Pokmon, vil den som har den høyeste Speed-staten angripe først. Når det er turneringen av spillerne valgt Pokmon, vises en angripsbonusroulett (japansk:) på halvcirkelskjermen nederst på den øvre delen. Spilleren har 8 sekunder for å stoppe rouletten ved å trykke på en av de to knappene. Mulige angrepspremier spenner fra 5 til 50, avhengig av Tretta-klassen. Ultimate-class Tretta, introdusert i Dragon Ascent Black Mega Rayquaza Flight. ha en litt annen bonus kalt Attack Bonus Slot (japansk:), som presenterer spilleren med to hjul. Den venstre hjulet inneholder pluss - og minustegn, og høyre hjul inkluderer verdier fra 5 til 50. Trykk på venstre og høyre knapp for å stoppe respektive hjul. Verdien som til slutt er valgt i begge bonusene, legges til eller trekkes fra Pokmons basisangrep for den nåværende runden. Den valgte Pokmon utfører deretter sitt angrep mot alle tre motstanderen Pokmon. Skaden som blir behandlet til hver, er forskjellen mellom basalangrepet til den valgte parten Pokmon (plusminus eventuelle angrepspremier eller typefordeler) og grunnforsvaret til motsatt Pokmon. Når du angriper og forsvarer, vil spillet også be spilleren å trykke de to knappene på den nedre delen så raskt som mulig for å øke sannsynligheten for en liten angrepspremie eller å unnslippe angrepet. Hvis Pair Battle and Catch-modus var i bruk, ble en spiller bedt om å trykke på de to knappene, mens den andre kunne rotere oppringeren. Hver part Pokmon har en HP-bar. Motstanderen Pokmon har en lignende HP-måler i form av fangstmåleren øverst på skjermen. Fangsmåleren er fylt hver gang motstanderen Pokmon tar skade. Fullstendig fylling av fangstmåleren til noen av motstanderne Pokmon vil gjøre dem ute av stand til å kjempe, og dermed lettere å få en tilstand som heter Catch Chance (Japanese: Get Chance) in-game. Omvendt, hvis HP-baren til noen part Pokmon er helt drenert, vil de ikke kunne kjempe. Kampmodus avslutter etter tre runder, med mindre spilleren går tom for brukbar Pokmon. Overlevende fest Pokmon på slutten av de tre rundene vil hver tjene en ekstra bonus Pok Ball. De resterende HP bestemmer styrken til Pok Ball-prisen, med høyere gjenværende HP-verdier som gir bedre Pokballs. Nye funksjoner legges ofte til med starten på en ny serie eller med utgivelsen av nye sett som endrer kampmodusopplevelsen, og oppfordrer spillerne til å investere med nyutgitt Tretta. Catch Mode En Pok Ball er valgt fra Roulette i Catch Mode Catch Mode (japansk: Get Mode) starter med et stort roulette hjul bestående av seksten mellomrom, hvorav fem inneholder standard Pok Balls og en som inneholder en Master Ball. Eventuelle bonuspokballer som er opptjent under kampmodus, tilfeldigvis tar plass til standardpokballer på hjulet. Spillere med Tretta Reports får også en ekstra bonus Pok Ball, hvis styrke er avhengig av spillerens rang som angitt av fargen på Tretta Report-ikonet etter et fullført spill. Hjulet spinner deretter og spilleren har 10 sekunder å trykke på den store Pok Ball-knappen i midten av konsollen. Hvis Pair Battle and Catch-modus var i bruk, kunne en spiller spinne hjulet for å øke sjansen for å forbedre den type ballen som sist ble valgt, angitt av måleren på skjermen over dreiebryteren. Den valgte Pokball brukes da på alle tre motstanderne Pokmon i forsøk på å fange dem. Sjansene for en vellykket fangst avhenger av klassen av motstanderen Pokmon, den gjenværende HP, og hvilken type ball som kastes på samme måte som kjernespillene. Hvis en Pokmon er hentet, vil den korrelerende Pokmon bli dispensert fra maskinen som en Tretta flis. Hvis mer enn en Pokmon blir tatt, kan spilleren velge hvilken Tretta å skaffe seg. Spilleren kan også skaffe enhver annen Tretta ved å sette inn ytterligere 100 for hver fanget Pokmon, eller velg å avslutte spillet. Ukentlig bonus Samling av nye Leaguers-sett legger til Weekly Bonus (japansk:) - funksjonen, som gir en nyttig boost i en av de tre modusene under spill i en uke, før du gir en annen neste uke. Søkebonus (japansk:) legger til en ekstra Pokmon-silhuett i søkemodus. Kampbonus (japansk:) øker rekkevidden på bonusskaderrouletten for klasseklasse, superklass og hyperklass Tretta til det samme som klassen over dem under kampmodus. Master Class og Legend-Class Tretta er ikke kvalifisert for Battle Bonus. Catch Bonus (japansk: Få bonus) legger til en ekstra Ultra Ball på Pok Ball-rouletten under fangstmodus. Fra Lets Go Everyone Lets Catch Det settes frem, Catch Bonus legger i stedet en Master Ball. X Power og Y Power har du sett dem. The New Powers added the X Power (Japanese: ) and Y Power (Japanese: ) features, which allowed players to utilize the special abilities of Legendary Pokmon Xerneas and Yveltal. henholdsvis. Present on the start screen were two gauges, the blue X Power Gauge on the left, and the red Y Power Gauge on the right. These two gauges accumulated over time while the machine was in use, and once a gauge had been filled, the player using the machine at that time was be able to use a power during any round in Battle Mode. X Power activated when the HP of at least one of the players party Pokmon was zero, in which Xerneas was summoned to restore up to half of the HP of the affected Pokmon. Y Power could be activated during a battle, in which Yveltal was summoned to increase the possible damage bonuses on the Attack Bonus Roulette. Players with a copy of Pokmon X or Pokmon Y could also connect to special Tretta machines that were able to communicate with their Nintendo 3DS via ConnecTretta. While a connection was maintained during Tretta gameplay, the X Power Gauge or Y Power Gauge would accumulate faster depending on the corresponding game. Connected players could also see Hall of Fame entries of other connected players. When not in use, ConnecTretta machines could also show a game in progress of another connected player from a different machine. The X Power and Y Power mechanic was discontinued with the release of the Xerneas amp Yveltal set. Mega Evolution The Pokmon Mega Ring Starting with the Experience Mega Evolution set, Tretta come in two designs: one featuring a Pok Ball, and one featuring a Mega Evolution symbol. Tretta with the Mega Evolution symbol indicate that the Pokmon depicted on it are able to Mega Evolve. In Experience Mega Evolution . the Friend Gauge (Japanese: ) present around the HP of the players party would increase as Pokmon took damage, and once this reached MAX, players were given one of two options: either Mega Evolve an eligible Pokmon, or replace a fainted Pokmon by scanning in a fourth Tretta. The Friend Gauge and fourth Tretta mechanic were rejected in the following set, Search Strongest Friends . in favor of Sudden Mega Evolution (Japanese: ), in which eligible Pokmon can Mega Evolve from Round 1. Mega Evolution can be achieved in two ways: either by using an in-game Key Stone loaned by the Pokmon Tretta League, or by using Pokmon Tretta Mega Evolution merchandise, including the Pokmon Mega Ring and Pokmon Mega Bangle. If the player owns either of the Mega Evolution products, they must scan the Key Stone on the green pad when prompted. If the player does not have these products, a roulette will spin for a chance to activate the in-game Key Stone. Mega Pokmon retain the type and attacks of the regular Pokmon depicted on the Tretta, but have increased stats. Mega Evolution Tretta from the Primal Reversions Super Power set feature a second Energy value to give an indication of the overall increase. As in the core series. only one Pokmon can Mega Evolve during Battle Mode, and will stay in its Mega Evolved state for the remainder of Battle Mode. If a Pokmon Mega Evolves, it also has access to all of its moves again, even if one was used in a prior round. Tretta Reports A Tretta Report that allows data to be recorded up to 400 times Tretta Reports (Japanese: ) function in a similar manner to Memory Keys in Pokmon Battrio. Sold at a retail price of 500, they are not necessary to play the game but add a personal element and supplementary features to it. Tretta Reports are IC cards, similar in size to credit cards, and have a limit as to how many times save data can be recorded on them. Current varieties of Tretta Reports have a range of between 100 and 400 saves. Once the maximum allocation of data saves has been reached, players can transfer the data to a new Tretta Report. Tretta Reports allow players to select a male or female avatar, input a nickname, and an age in years. After each game the Tretta Report keeps track of and awards points for various accolades, broken down into three categories. Discovery Comp (Japanese: ) records different Pokmon encountered in Battle Mode, including form differences. Pokmon Comp (Japanese: ) records any Pokmon caught in Catch Mode. Unlike Discovery Comp, class differences between Pokmon count as separate entries. Pokmon Tretta Comp (Japanese: ) records the physical Tretta obtained via Catch Mode or used in Battle Mode, effectively acting as an in-game checklist for each set. Bonus points are also awarded for forming like chains, such as obtaining different forms of the same Pokmon. From Lets Go Everyone Lets Catch It onwards, a gauge is displayed for individual Pokmon in Pokmon Comp, which increases each time upon a successful capture. Capturing a number of the same Pokmon for one set will activate Friend Power (Japanese: ), which increases the stats of Super, Hyper, and Master-class Tretta depicting that Pokmon in Battle Mode. Points are kept track on Point Cards in-game, represented by stamps. Filling a Point Card with stamps earns the player a medal, and effectively an increase in rank. Moving to the next rank presents a new more challenging Point Card to complete and may upgrade the class of the Tretta Report itself, providing an additional bonus Pok Ball to go on the roulette in Catch Mode. Medals are also awarded for other actions, such as earning 1000 points in one session. After points have been awarded, players with smart phones can take an image of the supplied QR code and upload it via the Pokmon Tretta website to view National Rankings. Partner Pokmon Players with Tretta Reports can also choose a Partner Pokmon to assist them in Battle Mode. The available choices depend on the latest set. Each one starts as an Egg. and can be hatched by gaining points by playing the game, effectively acting as experience. Once hatched, players can utilize the special ability of their Partner Pokmon. Gaining experience will also evolve Partner Pokmon, increasing the effectiveness of their special ability and overall stats. If a players Partner Pokmon reaches the final stage of evolution, it loses its special ability but can be summoned in Battle Mode as an Extra Attacker. At the end of the third round, the player will be prompted to press the Pok Ball button in the center of the console when the presented green line gets to the target point. The Partner Pokmon will then appear and deal additional damage to the opponent Pokmon. Prior to Chespin Fennekin Froakie . every new set would force the player to start afresh with another Partner Pokmon limited to the initial pool of two or three. This was changed so that any Partner Pokmon that became an Extra Attacker over the course of the players play history could be selected to support them, a feature previously reserved for Extra Campaign mode or events such as Challenge Cups. Any Pokmon caught through the Extra Campaign or Challenge Battle modes can also be selected as an Extra Attacker. På andre språk

No comments:

Post a Comment